יום שלישי, 24 בינואר 2017

הלבשת אמבטיה- צעדים לחידוש האמבטיה



חדר האמבטיה הוא החדר המועד ביותר לפורענות, במיוחד בכל הנוגע להיגיינה, לתנאים סניטריים וכשלים בריאותיים. השילוב בין חום ומים, במיוחד בחדר שהוא בדרך כלל פנימי ואינו קרוב לחלון חיצוני ולאוויר צח, עלול לגרום להיווצרות עובש ופטריות בקירות, באריחים וגם בדפנות ורצפת האמבטיה ותחזוקה לא מספקת או לא נאותה של מפגעים אלו היא מסוכנת מאוד ויכולה להיות בעלת השלכות חמורות בעיקר לילדים ולמבוגרים.

לחות - האויב מספר 1 של האמבטיות!


בכל הנוגע לאמבטיות, הרי שלאורך זמן המים, הרטיבות והלחות הגבוהה גורמים לפגיעה באיכות החומר העוטף את האמבטיה, לסדקים ושברים בה ולהתגברות סכנת ההחלקה בשל הישארות שאריות סבון ומים שלא חלחלו וירדו בפתח הניקוז, כמו גם להיווצרות קורוזיה וחלודה ואת הדברים הללו חייבים לתקן במהירות וביעילות והדרך הטובה ביותר לכך היא על ידי תהליך שנקרא הלבשת אמבטיה שבה, למעשה, נעטפת האמבטיה הישנה באמבטיה אקרילית חדשה והיא משמשת כבסיס ותמיכה לאמבטיה החדשה.

אמבטיה אקרילית


אמבטיה אקרילית אינה מחלידה, אינה נשברת ואינה מתקלפת, היא שומרת על טמפרטורת המים, וניתן לנקותה עם חומרי ניקיון סטנדרטיים. כמו כן, רצפת אמבטיה אקרילית מונעת החלקה ולכן אופציה זו של הלבשת אמבטיה היא האופציה הפופולארית, היעילה, האיכותית והנכונה ביותר לכל בית. צבע אקרילי מיוצר משני מרכיבים – פיגמנט וחומר מילוי כדוגמת תחליב רזין אקרילי. זהו חומר פלסטי שקוף ודוחה מים הנוצר מחומצה אקרילית. מייצרים ממנו גם מוצרי פרספקס וכן מוצרי פלסטיק נוספים. 

הלבשת אמבטיה


הלבשת אמבטיה - יתרונות


היתרון הגדול הנוסף של הלבשת אמבטיה על פני כל פיתרון אחר הוא בכך שמדובר על תהליך מאוד סטרילי, נקי ופשוט שאינו כרוך בפירוקים, שבירה ושיפוץ כללי של חדר האמבטיה וסביבותיו ולכן הוא גם הרבה יותר נוח, מבחינה כלכלית, לביצוע. הלבשת אמבטיה אקרילית אורכת כ-4 שעות ולאחר מכן צריך להמתין עוד כיממה לפני שאפשר לחזור ולהשתמש באמבטיה המוכרת, הישנה והאהובה במתכונתה המתחדשת והמשוקמת.

אל תחכו להיווצרות עובש, אל תסתכלו על הסדק המתהווה בדפנות האמבטיה הישנה שלכם ותגידו שמדובר על עניין פעוט ולא דחוף ואל תדחו למועד אחר את הטיפול בנזקי הזמן, החום והמים כי מדובר על דיני נפשות של ממש. בדקו, כבר היום, איך אפשר לחדש אמבטיה במהירות ולחזור ליהנות מאמבטיה חמה, מהבילה, מרעננת ונינוחה לגוף, לבריאות ולנפש.

למידע נוסף בתחום בקרו באתר: http://www.apx.co.il/



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה